Tuntikuvaukset

BETTER BODY

Tämä mukaansatempaava tunti koostuu viiden minuutin vaihtelevista aerobisista sekä lihaskunto-osuuksista, joista jokainen osuus kestää viisi minuuttia. Aerobisessa osuudessa mukana lyhyt sykkeenkohotus sitä haluaville, mutta sen voit jättää myös pois. Lihaskunto-osuudessa tehdään tiputussarjoissa (32/16/8/4 jne) perusharjoitteita koko keholle. Kehität peruskuntoa, lihaskuntoa sekä kulutat paljon energiaa tämän intervallitreenin aikana! TEMPO: Keskinopea/nopea KOREOGRAFIA: Erittäin helppo

BODYBALANCE™ Les Mills

Les Mills BODYBALANCE™ on lempeä yhdistelmä joogaa, tai chi:ta ja pilatesta. Keskittymisen, hengityksen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tarjoaa fyysisen treenin sekä sisäistä tasapainoa ja harmoniaa. Kaipaatko liikkuvuutta, lihastasapainoa ja/tai voimaa? Tämä on Sinun tuntisi! TEMPO: Hidas/Keskinopea KOREOGRAFIA: Kappalekohtainen/helppo

BODYBALANCE™ Strenght Les Mills

Tällä tunnilla käydään läpi BODYBALANCE tunnin voimaliikkeitä sisältävät liikkeet / kappaleet. Keskitymme vahvistamaan tukilihaksistoa samalla, kun harjoitamme liikkuvuutta lempeän musiikin tahdissa. Sopii ja suositellaan kaikille!

BODYCOMBAT™ Les Mills

BODYCOMBAT™ – on laji, josta saat voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. TEMPO: Vaihteleva/nopea KOREOGRAFIA: Kappalekohtainen (helppo/haastava)

Bodyfatburn

Yhdistetty rasvanpoltto- ja lihaskuntotunti. Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen tunnista noin 20 minuuttia askelletaan perusaerobicin tahdissa, helpohkoin askelin ja noin 20 minuuttia tehdään koko vartalon lihaskuntoliikkeitä. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Sopii kaikille. TEMPO: Keskinopea KOREOGRAFIA: Helpohko

BodyFlow (HOT)

BodyFlow on intensiivinen harjoitusmuoto sekä keholle että mielelle, jossa kehitetään voimaa, tasapainoa, liikkuvuutta ja kuntoa toiminnallisten yksinkertaisten harjoitteiden avulla. Tunnin aikana harjoitellaan paljain jaloin, näin jalat vahvistuvat ja samalla korjaat nilkkojen, polvien ja lantion epätasapainoa. Harjoitteissa on useita eri tehokkuustasoja, joten tunti sopii kaikille. Kokeile ja ihastu! 45/60 tunnilla voit lähteä jo 45 minuutin jälkeen tai jäädä 15 minuutin loppuvenyttelyyn. TEMPO: Nouseva KOREOGRAFIA: Helpohko

BODYPUMP™ Les Mills

Les Mills –tunti. Tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile BODYPUMPia, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä tunti joka sopii hyvin myös liikuntaa aloitteleville. TEMPO: Lihasryhmäkohtainen KOREOGRAFIA: Helppo

BODYPUMP™ Exp. 30 (Express) Les Mills

30 minuuttia tehokasta treeniä! Tunnilla tehdään osa BODYPUMP® -ohjelmasta keskittyen päälihasryhmiin. Päivän pikatreeni tai voit yhdistää sen muihin tunteihin. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. TEMPO: Lihasryhmäkohtainen KOREOGRAFIA: Helppo

BODYSTEP™ Les Mills

Les Mills –tunti. Monipuolinen BodyStep parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä vaihtelevien syke- ja lihaskunto-osuuksien johdosta. Step-lauta, jonka korkeutta voi säätää, takaa kunnon hikitreenin tehokasta tuntia hakeville ja mahdollistaa kuntoilun myös kevyemmällä tasolla. Kokeile ja jää koukkuun! Sopii peruskunnon jo omaaville. TEMPO: Vaihteleva/sykkeenkohotuksia KOREOGRAFIA: Kappalekohtainen (helppo/haastava)

Brazilian Bikini Butt

Tällä tehokkaalla pakara-alueeseen keskittyvällä tunnilla muotoillaan ja nostetaan pakara-aluetta sekä vähennetään ylimääräistä rasvaa tarkoin suunniteltujen liikeiden avulla. Käytämme ns. “Triangeli” ajattelua; aktivoimme sekä ison-, pienen- että keskimmäisen pakaralihaksen, jotta lopputuloksesta tulee mahdollisimman hyvä. Yhdistelemme myös rasvaa polttavaa aerobista liikuntaa, dynaamisen ja staattisen lihaskunnon kanssa ja lisäämme myös räjähtäviä liikkeitä mukaan. Tämän tunnin jälkeen tunnet tehneesi jotain! TEMPO: Tasainen KOREOGRAFIA: Ei lainkaan

Dance HOT

Kuumaa tanssia! Tällä tunnilla hiki on taattu, kun liikumme lämpöstudiossa. Monipuolinen tanssitunti, jossa tehdään helppoja askelsarjoja eri teemoissa, mm. latinorytmien tahdittamana. Infrapunasalin vaikutuksesta aineenvaihduntasi koohtyy, ihosi kiinteytyy ja tunnet itsesi notkeaksi tunnin jälkeen. Sopii kaikille. MUST FEEL! TEMPO: Tasainen/keskinopea KOREOGRAFIA: Keskitaso

EasySpin

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta ja yksi parhaista rasvanpoltto tavoista. Ohjaaja opastaa pyörän säädöissä ja opettaa tekniikan ydinkohtia. Perustunti, jossa hiki otetaan pintaan vauhdikkailla jaksoilla sekä vastusta säätämällä. Kuntoa ja kestävyyttä kehittävä, sopii painonpudotukseen. Tunnin kesto 30 min. TEMPO: Matala/keskinopea KOREOGRAFIA: ei lainkaan

FIT FOR SUMMER / SUN/SNOW/BEACH

Koko kehon peruslihaskuntotunti, joka kiinteyttää koko vartaloa lyheneviin helmoihin ja hihoihin sekä rantakuntoon. Suositellaan kaikille! TEMPO: Matalahko/tasainen KOREOGRAFIA: Helppo

Fitness Spin

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta sekä yksi parhaista rasvanpoltto tavoista. Tällä sisäpyöräilytunnilla saavutat eritoten kestävyyttä ja kohotat kuntoa. Tunnin aikana vaihtelevat osuudet mäkimaastosta tasaiseen, ylämäistä alamäkiin, monipuolisesti. Kivan musiikin siivittämänä, unohdat paikan ja ajan ja saat huomaamatta tehokkaan treenin! TEMPO: Vaihteleva  KOREOGRAFIA: Ei lainkaan

FOAMROLLER

Foamroller eli niin sanottu putkirullaus on tämän päivän kehonhuoltohitti! Rullaus on erinomainen tapa huoltaa kehoa (omana harjoituksenaankin!) tai lämmitellä/avata kireitä lihasryhmiä sekä venyttää lihaskalvoja ennen/jälkeen treenin. Tältä tunnilta saat perusopit ja vinkkejä myös kotirullaukseen. Hygieaniasyistä, otathan oman rullan mukaan! TEMPO: Ei tiettyä  KOREOGRAFIA: Ei lainkaan

 

HIIT Spin

High Intensity Interval Training sisäpyöräilytunti aineenvaihdunnan kiihdyttämiseen sekä pitkäkestoiseen rasvanpolttoon. Miellyttävillä temmon ja vastuksen vaihteluilla herätetään aineenvaihduntasi unesta J Suositellaan kaikille ennen kaikkea hitaasta aineenvaihdunnasta kärsiville! TEMPO: Vaihteleva KOREOGRAFIA: Ei lainkaan

Jooga HOT

Jooga HOT on dynaaminen ja rentouttava harjoitus sekä keholle että mielelle. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin joogaajille, sillä voit harjoitella oman tasosi mukaan. Koko kehoa hoitava harjoitus, joka vahvistaa lihaksia ja voitelee niveliä. Lopussa ohjattu rentoutus. TEMPO: Matala/hidas KOREOGRAFIA. ei lainkaan

Kehonhuolto

Kokonaisvaltainen kehonhuoltotunti, jossa sekä mieli että keho rauhoittuvat. Liikkuvuusharjoituksin ja erilaisin venytyksin poistetaan lihaksista kireyttä, liikkuvuuden ja kehontietoisuuden lisääntyessä. Sopii ja suositellaan kaikille. TEMPO: Matala/hidas KOREOGRAFIA. ei lainkaan

Kirkasvalovenyttely HOT

Auringonvalon vähäinen määrä sekä pitkä pimeä aika aiheuttaa ihmisille väsymystä ja jopa masennusoireita. Paras selätys pimeään aikaan sekä hoitomuoto kaamosmasennukseen on kirkasvalohoito, jolla voidaan korvata jopa masennuslääkkeet. Kun valohoito yhdistetään rauhalliseen liikuntaan infrapunalämmössä, on kehon- ja mielenhuolto taattu! Samalla lämpövenyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta, voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Rauhallista ja rentouttavaa n. 40 asteen lämmössä. TEMPO: Matala/Hidas KOREOGRAFIA: ei lainkaan

Korsetti

Korsetti on jokaisen liikunnanharrastajan perustunti, jossa treenataan ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Vatsa- ja selkälihasten treenaus kehittävät kehosi asentoa ja kehon hallinta kehittyy. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. TEMPO: Matala/keskinopea KOREOGRAFIA. Helppo

Ladyt55+

Aikuiseen ikään ehtineille naisille suunnattu tunti, jossa on vaihtuva teema. Kaikille tunneille yhteistä on hiukan rauhallisempi tempo sekä liikkuvuusharjoittelu (venyttely). Ikääsi emme tarkista henkilökortista, joten tervetuloa nuoremmatkin liikkujat! 🙂 TEMPO: Matala/keskinopea KOREOGRAFIA. Helppo

Lady Body

Lihaskuntoa, liikettä ja hyvää mieltä. Perusjumppatunti, jonka tulisi kuulua jokaisen liikkujan viikko-ohjelmaan. Tunnilla on pääpaino ylä- ja keskivartalonlihaksia kehittävissä ja kiinteyttävissä liikkeissä. Konseptitunti, jossa jokaisen ohjaajan tunti noudattaa täysin samaa ohjelmaa, näin opit liikkeet varmasti ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. TEMPO: Keskinopea KOREOGRAFIA. Helpohko

Kidz 4-6v.

Pikkulasten oma jumppatunti.Vauhdikasta ja hauskaa yhdessäoloa liikunnan parissa. Ryhmään voi tulla jäsenien 4-6 -vuotiaat lapset sekä tytöt, että pojat. Tunnin kesto 45 min.

Kidz 7-10 v.

Isompien lasten oma jumppatunti. Vauhdikasta ja hauskaa, mutta myös kehittävää liikuntaa. Ryhmään voi tulla jäsenien 7-10 vuotiaat lapset sekä tytöt, että pojat.

LSB®

Lihaskuntotunti, jota ilman et enää pärjää! Tunnilla tehdään nopeita täsmäliikkeitä vatsalle, pepulle, reisille ja käsivarsille eli poltetaan rasvaa paikallisesti! Tärkeänä osana on syvien keskivartalolihasten kehittäminen, joten ryhti kohenee samalla. Treenaa tätä kaksi kertaa viikossa ja pienennä vatsan, vyötärön, lantion, reisien ja käsivarsien ympärystäsi useita senttejä! Sopii kaikille, eikä vaadi rytmitajua! TEMPO: Nopea  KOREOGRAFIA. Helppo

HUOM! TÄMÄ TUNTI VAIN WAW Wellness Planetin JÄSENILLE! (Ei vierailijat/vuokrakorttilaiset ym.)

LSB® Vatsa

UUTUUS lihaskuntotunti kuten LSB®, mutta tunnilla tehtävät liikkeet kohdistetaan pelkästään vatsan alueelle, eli poltetaan rasvaa paikallisesti vatsan alueelta! Tärkeänä osana on syvien keskivartalolihasten kehittäminen, joten ryhti kohenee samalla. TEMPO: Nopea  KOREOGRAFIA. Helppo

HUOM! TÄMÄ TUNTI VAIN WAW Wellness Planetin JÄSENILLE! (Ei vierailijat/vuokrakorttilaiset ym.)

LSB® -kurssi eli Lady Shape & Balance –kurssi

UUTUUS painon- ja mielenhallintakonsepti Suomessa. Kurssin kesto 10 viikkoa ja 20 LÄMPÖliikuntakertaa. Tärkeänä osana lämpöliikunnan lisäksi ravintoneuvonta sekä ruokapäiväkirjan kontrollointi. Mielenhallintaa harjoitat mm. aineenvaihduntaa kiihdyttävän Jooga HOTin avulla. Kysy seuraavan kurssin alkamisajankohtaa tai kerää oma porukka (min. 10hlöä)! Katso lisää: www.shape-balance.fi

Pilates / Pilates HOT

Keskity kehoosi. Pilates vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia sekä lantionpohjan lihaksia, syventää hengitystä ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein. HOT -tunnilla lämpösalin mukava lämpö (n. 40C) tehostaa harjoitteiden vaikutusta. Sopii kaikille ja tukee erittäin hyvin muita liikuntamuotoja! TEMPO: Matala/hidas KOREOGRAFIA. ei lainkaan

Rasvanpoltto

Koreografinen rasvanpolttotunti tasaisella sykkeellä. Tunti rakennetaan aerobicin perusaskeleista, helposta haastaviin askelsarjoihin – itse päätät haastavuuden oman tasosi mukaan. Tule pitämään hauskaa! Tunnin kesto 45min. TEMPO: Tasainen KOREOGRAFIA. Haastava

Rasvanpoltto Spin

Sisäpyöräily on hauskaa ja tehokasta sekä yksi parhaista rasvanpoltto tavoista. Tällä sisäpyöräilytunnilla pitkiä ylämäkiä sekä tasaista mutta tehokasta vauhtia. Tavoitteena on työskennellä aerobisesti, pitäen sydämen syke melko tasaisena, optimaalisen rasvaapolttavasti. Kesto 45 min. Sopii kaikille! TEMPO: Tasainen KOREOGRAFIA: ei lainkaan

RPV

R-reisi, P-pakara, V-vatsa. Kehon suuret lihasryhmät treenataan 30 minuutin ohjelmalla tehokkaasti. Konseptitunti, jossa jokaisen ohjaajan tunti noudattaa täysin samaa ohjelmaa, näin opit liikkeet varmasti ja pääset nauttimaan treenistä! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Tunnin kesto 30 min. TEMPO: Keskinopea KOREOGRAFIA: Helpohko

Saliemäntä paikalla

Ohjelmaan merkittynä ajankohtana kuntosalilla on paikalla saliemäntä, joka antaa neuvoja sekä opastaa laitteiden kanssa. Myös tekniikat käydään läpi ohjaajan valvonnassa.

SH`BAM™

Yksinkertaisista mutta hauskoista tanssiliikkeistä koostuva SH’BAM on täydellinen tapa kohottaa kuntoa ja vapauttaa sisäinen tanssijasi – vaikka olisitkin hieman “tanssirajoitteinen”. TEMPO: Vaihteleva/sykkeenkohotuksia KOREOGRAFIA: Helposta haastavaan

SNH HOT

S-Selkä, N-niska, H-hartia. Kuntouttava tunti selän, niskan ja hartiaseudun vaivoihin ja ennaltaehkäisyyn. Tunti sisältää mm. liikkuvuusharjoituksia sekä venytyksiä. Sopii kaikille, erityisesti istumatyöntekijöille. Lämpöstudion infrapunalämpö tehostaa kuntouttavaa vaikutusta. Tunnin kesto 30 min. TEMPO: Matala/keskinopea KOREOGRAFIA: Helppo

STREET LADIES

Tällä tanssitunnilla tutustut helposti ja hauskasti street -tanssityylien maailmaan. Vaihtelevia koreografiota ja tyylejä Hip Hopista jazzahtavampaan sekä tietenkin fiilistellen hyvän musiikin tahtiin! Kokeile – et pety! TEMPO: Vaihteleva  KOREPGRAFIA: Keskivaikea

SYVÄVENYTTELY

Helpon ja rauhallisen lämmittelyn jälkeen tehdään lihasten joustavuutta sekä nivelten ja rangan liikkuvutta edistäviä pitkäkestoisia venytyksiä. Tämä tehokas venyttelymuoto edistää lihastasapainon säilymistä, ehkäisee ja parantaa rasitusvammoja sekä rentouttaa kehoa ja mieltä. Aktiivinen venyttely kiihdyttää aineenvaihduntaa jolloin kuona-aineiden poistuminen kehosta vilkastuu. Aineenvaihduntaa edelleen tehostaa mukava lämpöstudion infrapunalämpö (+38)! Tule nauttimaan!

Aktiivinen venyttely kiihdyttää aineenvaihduntaa ja kuona-aineiden poistuminen kehosta vilkastuu. Kehon suuret lihakset, kuten reidet ja pakarat, kiinteytyvät tehokkaasti syvävenytyksillä Helpon ja rauhallisen lämmittelyn jälkeen tehdään lihasten joustavuutta ja liikkuvuutta edistäviä pitkäkestoisia venytyksiä. Tehokas venyttely edistää hyvän lihastasapainon säilymistä, ehkäisee rasitusvammoja ja rentouttaa. Venytellessä fyysinen terveys paranee, sekä liikelaajuus lisääntyy. Venyttely parantaa myös lihaksen mahdollisuuksia kasvaa tehokkaasti. Tunnin aikana käydään isoimmat lihasryhmät läpi.  Syvävenyttelytunti rentouttaa ja rauhoittaa myös mieltä. TEMPO: Hidas  KOREPGRAFIA: Ei lainkaan

TOTAL BODY SPIN

Uutta Suomessa! Perinteiseen sisäpyöräilyyn on nyt yhdistetty lihaskuntoharjoittelu välineiden avulla – miten tehokasta! Saat yhdessä paketissa aerobisen kunnonkohotuksen sekä kiinteytät lihaksia. Tunnilla tehdään liikkeitä mukaansatempaavan musiikin tahdissa mm. käsipainoilla keskittyen ylävartalon lihaksiin unohtamatta kuitenkaan muuta kehoa. Testaa tämä uutuus, jäät koukkuun! TEMPO: Vaihteleva  KOREPGRAFIA: Helppo

Venyttely HOT

Lämpövenyttelyssä lisäät liikkuvuutta ja palaudut muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikunta-harrastuksestasi. Rauhallista ja rentouttavaa n. 40 asteen lämmössä. Tunnin kesto vaihtelee ohjelman mukaisesti 15-30 min. TEMPO: Matala/Hidas KOREOGRAFIA: ei lainkaan

WAW Action!

Koko vartaloa haastava 15 minuutin tehosetti, jossa kehität sekä lihaskuntoa että räjähtävyyttä (plyometrinen). Rasvan ja kalorien palaminen jatkuu pitkään tunnin jälkeen – lyhyessä ajassa iso hyöty ja päivän treeni! Sopii kaikille, koska määräät itse työskentelytahdin ja pääset tarvittaessa haastamaan itsesi äärirajoille ohjaajan tsempatessa sinua. Ei sisällä alkulämmittelyä. TEMPO: Kova/omaehtoinen! KOREOGRAFIA. ei lainkaan

WAW Arm Killer!

Ylävartaloa haastava 15 minuutin tehosetti, jossa kehität rinnan, yläselän sekä käsivarsien lihaskuntoa.  Lyhyessä ajassa iso hyöty, päivän treeni ja kiinteytys – kaikki samassa paketissa! Sopii kaikille, koska määräät itse työskentelytahdin ja pääset tarvittaessa haastamaan itsesi äärirajoille ohjaajan tsempatessa sinua. Ei sisällä alkulämmittelyä. TEMPO: Kova/omaehtoinen! KOREOGRAFIA. ei lainkaan

WAW Legs!

Alavartaloa haastava 15 minuutin tehosetti, jossa kehität sekä jalkojen lihaskuntoa että räjähtävyyttä (plyometrinen) . Lyhyessä ajassa iso hyöty, päivän treeni ja kiinteytys – kaikki samassa paketissa! Sopii kaikille, koska määräät itse työskentelytahdin. Ei sisällä alkulämmittelyä. TEMPO: Kova/omaehtoinen! KOREOGRAFIA. ei lainkaan

ZUMBA®

Zumba on kolumbialaisen Alberto ”Beto” Pérezin kehittämä kuntotanssimuoto, josta on tullut valtava hitti maailmalla. Tunnilla hyödynnetään kaloreita kuluttavaa ja kuntoa kohottavaa intervalliharjoittelua, tanssiliikkeitä tehdään vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin. Saman tunnin aikana pääset tanssimaan vaikkapa salsaa, reggaetonia, afroa, flamencoa ja hip hoppia.  TEMPO: Vaihteleva KOREOGRAFIA: Keskiverto

WAW Wellness Planet Kiillekuja 1, 65300 Vaasa | Puhelin: 044 3233 599  | info@planetwaw.com | Löydät meidät myös Facebookista!

JUHANNUKSEN AUKIOLOAJAT
to 6:30-16:00
pe-su Suljettu

AUKIOLOAJAT
ma, ke 8.00 - 21.00
ti, to 6.30 - 21.00
pe 8.00 - 20.00
la 10.00 - 16.00
su 14.00 - 20.00